Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeLatam z800 od kwietnia. Oszczędny, dynamiczny ale zbyt ciężki. Na minus zliczyłbym też promień skrętu - przy zawracaniu na wąskiej drodze często potrzeba się nagimnastykować. Idealny na autostradę, w mieście całkiem dobry, trochę słaby na torze Mam wrażenie że litr lepiej wchodzi w zakręty, ale to dość subiektywne, może zależeć od opon i regulacji, nie bawiłem się dużo. Zdecydowanym plusem jest też jest oczywiście wygląd ;)
OdpowiedzMoim zdaniem nie nadaje się na autostrade, przy ponad 120 kmh zaczyna juz ładnie pizgać, jak są jakieś parawany wiatrowe albo górki to jeszcze nie, ale na otwartej przestrzeni to juz daje o sobie znać, no i jeszcze te przełożenia całkowicie nie autostradowe, ale i tak nie zamienił bym go na innego dopóki nie będę mógł sobie kupić R6 ;)
OdpowiedzMiałem podobne odczucia ale... sprawdź kolego ciśnienie w oponach u mnie to rozwiązało problem ;)
Odpowiedzhmm... zjechałemw tym roku całe bałkany moim Z800, w tym droga powrotna ponad 1600 km prawie same autostrady od Splitu do Poznania. Prawie na zegarku prędkość przelotowa 170-180. Następnego i kolejne dni normalnie chodziłem i nie miałem żadnych objawów walki z wiatrem... U mnie ciężko zaczyna się powyżej 190 robić. Ale przecież to jest naked...
Odpowiedzhehe fajna wycieczka, mnie po 300 kilometrach juz boli **** :D i musze rozprostowywać nogi.
Odpowiedzmało treningu! :)
Odpowiedz